tisdag 27 mars 2012

Nyhet på IKEA


En favorit bland IKEAs nyheter är rullvagnen Råskog formgiven av Nike Karlsson. Perfekt till uteköket, badrummet, pysselrummet eller varför inte på uteplatsen med ett gäng härliga vårblommor i. Råskog finns i mörkgrått och mint och kostar 499kr. Ni som följer It's a house på facebook fick en tjuvtitt på denna redan i januari men nu i dagarna börjar den dyka upp i varuhusen och jag vill gärna lägga vantarna på en! Du?

Translation: One of my favorites among IKEA's spring news is the trolley Råskog. It's perfect for kitchen utensils, for this'n'that in the bathroom or crafts room or why not fill it up with crisp spring flowers and put it on the balcony. Råskog comes in dark grey and mint and costs 49€. I want one! You?

14 kommentarer:

  1. hej!
    älskar vad du har gjort med huset och trädgården och hur du tar så fina bilder på allt!

    SvaraRadera
  2. Hej du flitiga myra!!
    Vilken alldeles underbart bedårande blogg du har! Och vilket hus, vilket oerhört jobb ni utfört! Jag blir stum av beundran!
    Jag som var smånöjd över att jag städat skrubben under trappen i går..

    Hit kommer jag att återkomma ofta!

    Hälsningar
    Nika

    SvaraRadera
  3. Den e såå fin!
    Jag visste inte att den finns i grått också
    - måste nog hitta nån plats för den :)

    SvaraRadera
  4. Snygg! Jag hoppas den dyker upp i Belgien också, det är nämligen så (har jag insett) att allt inte finns i alla länder... Men maken kan ju kånka hit den när han är i Sverige, vilket han ju är ofta :-)

    SvaraRadera
  5. Oooo! Jag vill genast springa o köpa den i mint! kanske en sen present till mig själv :)

    SvaraRadera
  6. V i l l h a!! En mint skulle sitta fint :-)

    SvaraRadera
  7. Ja tack! Vill ha! Nu! Köpa!

    SvaraRadera
  8. Ja, så snygg!! Vill ha den grå! Tror den skulle passa fint på balkongen :)
    Ha en fin fortsättning på veckan, kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Ja, de är så fina! Jag har spanat in den mintgröna. En sådan vill jag bara ha!

    SvaraRadera
  10. Jag känner ett klart sug i shoppingtarmen :)

    SvaraRadera
  11. Ska erkänna att det är få saker som väcker habegär för mig på IKEA, men den där vagnen gjorde faktiskt det! =)

    SvaraRadera
  12. Jaa den är ju sååå snygg! jag vill ha en mintgrön, men VAR?! platsbrist! men det brukar lösa sig, he he..
    kram

    SvaraRadera
  13. u buy it?
    here in germany we must pay 69€ :/

    greets andrea

    SvaraRadera

Annonser: