tisdag 13 mars 2012

Inreda Utreda


En annan nyöppnad webbshop som genast blev en ny storfavorit hos mig är Inreda Utreda som drivs utav Daniella Witte vars hem jag bloggat om tidigare. Jag är oerhört svag för prickigt så överkastet a la dalmatian style hamnade genast på önskelistan. 


Ljuvligaste porslinet i härligt gråblåa toner likaså.


Skinn och trä dras jag till som en nattfjäril till en lykta och denna väska, skärbräda, korgar och ljusstakar fick definitivt mitt hjärta att klappa lite extra. Ja som ni märker så finns det så galet mycket fint så har du inte kikat in gör det nu!

Translation: Another newly opened online shop is Inreda Utreda and the shop owner Daniella Witte whose home I've blogged about before has collected so much beauty in there that it makes your head spinn. A new personal favorite. 

4 kommentarer:

  1. Wow, vad tjusigt! Kliar i shoppingfingrarna...
    Ha en bra dag!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Jajemensann, massa finfint att önska...
    En fin dag till dig vännen!
    kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad kul att ha hittat till din blogg....super fin! Ha en underbar vecka mvh Maja

    SvaraRadera
  4. Prickigt är kaxigt!!! I like

    SvaraRadera

Annonser: