fredag 30 september 2011

Vinnaren i Quigotävlingen!


Nu har vi läst igenom alla bidrag i Quigotävlingen och jag måste börja med att säga välkommen till alla manliga läsare. Det är ju nästan uteslutande kvinnor som tävlar, kommenterar och mailar i vanliga fall så jag visste inte att jag hade så många manliga läsare, men det är ju jättekul! Verkligen! 

Sen vill jag tacka för alla fina kommentarer, hälsningar och hejarop om vårt projekt som ni skickat med era motiveringar, det gjorde mig alldeles varm att läsa! Tack, tack, tack! Jag skulle helst vilja skicka ett laserpass till er var men tyvärr kan vi ju bara ute en vinnare och bland alla er med rätt svar (8 kuber) så var det en motivering som berörde oss lite extra och det var din Linnea Gillberg! Hoppas att Quigon kan hjälpa er ur renoveringsdöläget och bidra till att återfå lusten igen! Maila mig er adress så kommer Quigon på posten inom kort! Önskar er och alla andra varmt lycka till med era renoveringar! 

1 kommentar:

  1. Vilken härlig nyhet såhär på måndagmorgonen! :-D Jag mailar dig direkt!

    SvaraRadera

Annonser: