torsdag 21 april 2011

Vinnaren av örtkrukan!

Nu är tävlingen som jag haft tillsammans med dukatbord.se avslutad och vinnaren av den fina örtkrukan Duo från Sagaform blev Lilla Kråkslottet som så här i grillpremiärstider berättade om sin smarriga grillmarinad innehållandes färsk basilika och oregano tillsammans med vitlök och soja! Stort grattis till dig! Maila mig din adress så kommer krukan med posten inom kort.

Vi hade faktiskt grillpremiär för snart tre veckor sedan men blev då, precis när köttet var färdigt, vittnen till en otäck skoterolycka ute på isen precis nedanför oss där föraren voltade med skotern. Så det blev inte riktigt den grillpremiär vi hade tänkt oss...

4 kommentarer:

  1. Att volta med en skoter lät inte roligt. Hoppas att allt gick bra.

    Ha en fin påsk

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar Glad Påsk:)

    Kram

    SvaraRadera
  3. TACK!!!!!!
    Nu kommer jag att sitta klistrad vid postlådan!! :)
    Va kul!!
    Det blev grillpremiär i helgen, dock utan den goda marinaden,men snart så växer det i växthuset och DÅ!! :)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag heter Madeleine och studerar just nu på högskola. Jag skriver för tillfället på en D-uppsats som kommer att handla om bloggares syn vad som är privat vs. offentligt samt. hur man bloggar och varför. Som underlag för uppsatsen kommer jag att genomföra en enkätstudie och undrar därför om du skulle kunna tänka dig att delta i denna. Enkäten kommer att läggas ut på internet och du svarar anonymt. Den kommer gissningsvis ta mellan 5-15 minuter att fylla i. Själva enkätundersökningen kommer att äga rum första veckan i maj.

    Jag vore tacksam om du kunde meddela i ett mail om du kan tänka dig att ställa upp. Även om du inte vill vara med skulle det underlätta om du ville meddela detta.

    Vänliga hälsningar
    Madeleine
    madeleine.lindfors@gmail.com

    SvaraRadera

Annonser: