onsdag 13 oktober 2010

Det bor en liten i min mage!


Som några av er kanske misstänkt så berodde bloggtorkan som började i juli på en övermänsklig trötthet och ett gnagande illamående orsakat av att ett litet pyre flyttat in i min mage. Nu mår jag bättre än någonsin och det känns äntligen rätt att få berätta om den underbara hemlighet vi burit på! Att bära ett barn är bland det finaste man kan få uppleva och jag är så oerhört tacksam att jag får uppleva denna magiska känsla en gång till och njuter av varje buff, spark och sekund! Längre fram när magen är så där härligt stor och go ska vi unna oss att gå till en fotograf och försöka ta bilder med samma underbara känsla som denna. Några tips på fotografer?

32 kommentarer:

  1. Grattis! Så spännande. Själv höll jag graviditeten hemlig hela vägen. Visst är det ett litet mirakel. :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Grattis!

    SvaraRadera
  3. Jag har ju fått möjligheten att gratta dig redan, men jag njuter också av varje liten rörelse vår lilla groda gör där inne.

    På tal om duktiga fotografer, vi ska fota våran mage hos Lina Lundström i Piteå under julledigheten. En otroligt duktig "amatörfotograf" som fotar en hel del brudpar och en och annan mage. =)

    Kram på dig! /Maja (Cactusvit)

    http://www.kitchenbloom.se/blogg/?cat=10

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Det är ju så mysigt med en liten som bökar runt där inne.:) Min sambo jobbar som bla fotograf och har en stor studio på jobbet men har vi kommit iväg och fotat magen då...? Neeeej. Lite skomakarens barn, haha...

    SvaraRadera
  5. Grattis! Va roligt för er!!
    Det var en godkänd ursäkt för bloggtorkan ;) Har saknat dina inlägg!! Må så gott!!

    SvaraRadera
  6. Å så kul, stort grattis! Tänkte också få fotat magen och eftersom maken är fotograf borde det vara lätt gjort men tror du det blivit gjort ännu..? Nope..

    kram Mia

    SvaraRadera
  7. Men varmt grattis! Så roligt att läsa :) Hoppas du får må bra...!

    Annak

    SvaraRadera
  8. Åh så roligt! Stort grattis till er alla 3.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Jag vill också vara med och gratta trots att jag redan visste,fniss :)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Grattis! Har börjat följa din blogg och blir glad att läsa även såna här grejer. Har själv två barn och de är de finaste gåvor jag fått! :) Hoppas allt går bra med graviditeten och den nya situation ni kommer i som familj. Ha det gott!

    SvaraRadera
  11. Grattis !!! Vad roligt. Jag gläds med er !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  12. Gratulerar! Har saknat dina inlägg! Angående fotografering har jag en kompis som heter Mari Paajanen, hon bor i Umeå och är en jätteduktig amatörfotograf. Du kan ju kika in på hennes hemsida marifoto.se för att kolla bilder och priser.

    SvaraRadera
  13. Åh, vad kul! Stort grattis!
    Jag känner till en fotograf som jag tycker är jätteduktig. Finns väst på stan:
    http://gillasfoto.blogg.se/index.html
    Där är adressen till hennes blogg. Där hittar du många fina bilder.
    Lycka till. :)

    SvaraRadera
  14. Hjärtliga gratulationer!!
    Jag har upplevt pyren i magen tre gånger, men ändå känns det lika fantastiskt och overkligt för varje gång!
    Visst borde man gått till en fotograf för att få magen på bild...

    Hoppas du mår bättre nu!
    kram! Ann-Christine

    SvaraRadera
  15. Grattis!!!
    verkar som vi får samma årskull på våra barn igen :-)
    Vi väntar ju smått i april...
    kramar Maja
    Ps, känner igen det där med övermäktig trötthet och illamående, med Julia var jag förskonad från ALLT sånt, men med nummer två två kom allt dubbelt, plus att magen redan är gigantisk.

    SvaraRadera
  16. Vad kul! Grattis så mycket!
    Visst är det härligt med söta små fötter som buffar ut magen.
    Ha en bra helg nu och njut av allt livet ger!
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  17. Stort stort grattis till dig och resten av familjen!

    SvaraRadera
  18. Signe Andersson14 oktober, 2010

    Superstort grattis!

    SvaraRadera
  19. Stort grattis!!! Är så impad att ni hinnner med allt ni gör trots barn...

    SvaraRadera
  20. Men så underbart!!! Stort grattis :)

    SvaraRadera
  21. Grattis till din mage! Jag vill tipsa dig om en kille som är en fantastisk fofograf. Han heter Jonas Burman och håller till i Tavelsjö. Han har en hemsida somheter fotadig.nu. Kolla hans tidigare jobb. Jag VET att han tar underbara bilder med KÄNSLA! Lycka till!

    SvaraRadera
  22. grattis! vad roligt för er

    SvaraRadera
  23. Grattis! Vad kul och spännande med en bebis. Kram Johanna

    SvaraRadera
  24. grattis grattis sötaste du!!!

    SvaraRadera
  25. Ah vad kul. Grattis, grattis. Vilken harlig nyhet:)

    SvaraRadera
  26. linslusen.com! Therese är en underbar fotograf!!

    SvaraRadera
  27. Grattis till det liv som växer i din mage!
    Jag är väldigt dålig på att kommentera här i bloggen men en sådan här nyhet ändrar på den saken.
    Sköt om dig!

    SvaraRadera
  28. GRATTIS!! Roligt att du är tillbaka igen. Du har en jättebra blogg.

    Här är en av mina favoritbloggar. Hon är också en fantastiskt duktig fotograf. Hon fångar verkligen känslan, och bilderna blir jättemysiga.

    http://mittlivplandet.blogspot.com/

    SvaraRadera
  29. Såg att du sökte en fotograf... Har en kompis som var och fotade "mag" kort hos... http://www.northsidephoto.se/ Jätte fina bilder! (hon är med på sidan, Moa heter hon, dotter fotades senare och hon heter Hanna)
    Hoppas att du hittar vad du söker :) Kram

    SvaraRadera

Annonser: