söndag 1 mars 2009

Tygjakt

Oj vad helgen har gått fort! Tiden fullkomligen galopperar fram! Igår var det namngivningsceremoni för våra goda vänners son Noel och till honom hade vi beställt den här söta betongstjärnan från Många Rum. Och idag har hela familjen varit här och hjälpt oss, fokus har varit tvättstugan som vi håller på att göra nere i källaren. Jag har finkammat stan efter tyg till tvättkorgar, strykbräda och en tygtavla men utan resultat så nu blir det internet. Har ni några tips på nätbutiker som säljer tyg? 

Som svar på frågorna om Tildes bokstäver så är det scrapbookingpapper jag har använt och det räckte precis med ett papper per bokstav. 

7 kommentarer:

  1. Mitt solklara tips är min vän som är återförsäljare för Hilcos fina kvalitetstyger. Titta in hos henne.
    http://www.neanobelle.se

    Förresten vilket underbart vackert hjärta!
    =)

    SvaraRadera
  2. Jag brukar handla på
    http://www.stoffochstil.se/
    De har mycket fräscht nu till våren.
    Helene

    SvaraRadera
  3. Vilken fin dop-present!
    Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Vad fint det blev! :-) Du är verkligen duktig!

    SvaraRadera
  5. Åååååå, guuuud vilket fint hjärta!!!! verkligen en speciell å rolig sak att ge/få....

    Kram josse

    SvaraRadera
  6. Kolla på Tradera om du vill hitta ngt speciellt. Jag har köpt en del där som jag sedan syr om till tygväskor,brödpåsar bl.a (kolla gärna mina auktioner på CC dEsign)

    Sedan är det ju IKEA men jag vet inte vart du bor, om du har nära till ett varuhus, för det går inte att köpa textil online och jag vet inte heller vad du gillar.
    Även stoff och stil är mycket bra. Sedan finns det ju tyger på design on line, samt har även Ellos sina moments med ett och annat.

    det är så spännande att få se lite då och då av ert spännande husrprojekt, är så nyfiken så jag tror jag spricker och tittar på din blogg dagligen för att följa vad som händer. Himmel vilket jobb ni lagt ner..! beundransvärt.
    Tack för inspirationen med din blogg
    /Carina

    SvaraRadera
  7. Vilken superfin stjärna!!!

    Mvh
    /Addis

    SvaraRadera

Annonser: