fredag 27 februari 2009

Första blogginlägget från huset!


Tiden bara flyger fram och idag har vi bott i huset i en hel vecka. Trots att det fortfarande är massor som inte är klart så njuter vi av varje sekund och att laga mat är en ren njutning numera! Vi har dragit ner lite på arbetstempot nu men det händer saker varje dag och nu ikväll fick vi igång internet så nu kan jag stilla min bloggabstinens lite =) 

Bokstäverna jag beställde från panduro har nu blivit piffade och ser ut så här där de står i sovrumsfönstret bredvid Tildes säng. Det var så kul att klä dem så jag kommer nog att förändra dem lite nu och då eller kanske köpa fler. 

11 kommentarer:

  1. Men åååå vad fina de blev!!!!
    Underbara färger du valt!
    Det är så fina bilder du visar från huset och jag förstår att du njuter nu när ni får bo där!!!!
    Kram Tin

    SvaraRadera
  2. Gud va fina!!! :) Har du klätt dom i papper eller vad är det? Tapetbitar? Hit återvänder jag alldeles säkert!

    SvaraRadera
  3. Fy så fint det blev! *AVIS*

    SvaraRadera
  4. Du är ju bara hur duktig som helst! Vågar knappt tänka hur fint det blev med sängklädererna och det övriga i bebisrummet med dina vackra tygval!!
    Jag blir jätteavis jag med. =)

    SvaraRadera
  5. De blev ju jätte bra, riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Åhh, så fina boktäver!
    Det var verkligen jätte vackra färger :)

    Ha en jätte bra helg.
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Jättefint :-) En fråga, hur många papper gick åt till varje bokstav ungefär?? Nu blev jag sugen på att beställa :-)

    SvaraRadera
  8. Aha! Ser att du också slagit till på Panduros bokstäver. Jag funderar just på om jag ska måla eller klä in mina med något snyggt papper.. Inte så oväntat så funderar jag på grått fär med - tack för färgtipset till mitt skåp. Har fortfarande inte kunnat bestämma mig ang färg, tror det får bli ett beslut när den gamla färgen är bortskrapad, kanske jag får en ingivelse då?

    SvaraRadera
  9. å va fina bokstäver :9 hur snygga som helst :)

    SvaraRadera
  10. dessa fina bolstäver har jag funderat på.. har du klätt dem i tyg eller tapet?

    Jättefina

    MVH Madde

    SvaraRadera

Annonser: